شناسه خبر:73067
1402/6/7 12:28:46

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه حذف پیچ‌های پر حادثه منطقه نصریان در محور مهران - دهلران و ارتقای مسیر از دو خط به چهار خط در این نقطه تا اواخر سال آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال اجرا است.

فرشاد دوستی روز دوشنبه در بازدید از عملیات راهسازی منطقه نصریان در محور مهران - دهلران اظهار کرد: با توجه به پیچهای پرحادثه و غیراستانداردبودن جاده در منطقه نصریان، حذف این پیچها و تبدیل چهار کیلومتر محور مذکور به چهار خطه درمنطقه نصریان در دستور کار راه و شهرسازی استان قرار گرفت و عملیات اجرایی اصلاح و تعریض محور مهران- دهلران در این نقطه اجرایی شد.

وی افزود: مطالعه و برنامه ریزی برای چهار خطه شدن کل مسیر مهران تا دهلران صورت گرفته و با اولویت بندی و بر حسب اعتبارات در نظر گرفته شده و این مسیر در قطعات مختلف تعریف و در آینده چهار خطه خواهد شد اما حذف پیچ‌های پر حادثه و تبدیل چهار کیلومتر محور مذکور در منطقه نصریان با توجه به موقعیت این نقطه از محور از اولویت‌های راه و شهرسازی استان بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: این نقطه یکی از سخت ترین نقطه‌های محور مهران- دهلران به جهت عملیات راهسازی است چرا که حجم سنگین عملیات کوه بری و ترانشه برداری را داشته اما با توجه به توان فنی و ماشین آلات پیمانکار انتظار می‌رود در صورت تأمین اعتبار تا اواخر سال آینده پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گیرد.

دوستی با بیان اینکه تا کنون برای اجرای پروژه اصلاح و ارتقا محور مهران- دهلران در منطقه نصریان 300 هزار متر مکعب خاکبرداری و 30 هزار مترمکعب خاکریزی صورت گرفته افزود: در مجموع پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

شناسه خبر 73067