شناسه خبر:70451
1402/3/30 10:16:09

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

فرشاد دوستی اظهار کرد: طول این پروژه دو هزار و300 متر است که یک هزار و 200 متر آن آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار گرفته و عملیات تکمیلی 500 متر باقیمانده کمتر از دو ماه آینده انجام شده و این قطعه دو هزار و 300 متری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: در ادامه این مسیر چهار خطه کردن مسیر تا سه راهی ماهوته به طول حدود هشت کیلومتر در دستور کار قرار دارد و تا یک ماه آینده فراخوان مناقصه این هشت کیلومتر منتشر و عملیات اجرایی آن به پیمانکار سپرده خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: با تأمین اعتبار لازم، عملیات راهسازی پروژه چهار خطه کردن دره‌شهر - پل گاومیشان در قطعات مختلف شتاب می‌گیرد.
دوستی گفت: طول کل این طرح با احتساب 1800 متر از مسیر تونل کبیرکوه در مجموع 19 کیلومتر است که تا کنون بیش از سه کیلومتر آن تکمیل و آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار دارد و عملیات باقیمانده مسیر در حال اجرا است.
وی پیشرفت کل پروژه را در مجموع 28 درصد عنوان کرد و افزود: از دلایل کند بودن روند اجرای این طرح می‌توان به کمبود اعتبار، وجود معارضان محلی و قرار گرفتن لوله گاز و سایر تأسیسات اشاره نمود که این مسائل با پیگیری‌های مکرر در حال رفع شدن بوده و انتظار می‌رود روند اجرای آن شتاب گیرد.

شناسه خبر 70451