شناسه خبر:68777
1402/2/18 08:20:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر بسیج رسانه استان همدان گفت: کاروان 30 نفره راهیان پیشرفت اصحاب رسانه استان تهران از جاذبه‌های طبیعی و دو واحد صنعتی و تولیدی نهاوند بازدید کردند.

ناصر قوامی‌مشفق روز یکشنبه اظهار کرد: اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران و اصحاب رسانه سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مدت دو روز با همراهی مصطفی قاضی‌زاده مسئول این سازمان و حسام‌الدین حیدری مدیر روابط عمومی سازمان بسیج رسانه کشور به میزبانی بسیج رسانه نهاوند برگزار شد.
مدیر بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: در این اردو که حدود 30 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه عضو بسیج رسانه استان تهران حضور داشتند، از دو مجموعه صنعتی و تولیدی شهر نهاوند بازدید شد و افراد در جریان مراحل توسعه و پیشرفت‌ها قرار گرفتند.
وی گفت: این کاروان ابتدا در شهر فیروزان اسکان داده شدند، از روستاهای فارسبان و گنبد کبود بازدید کردند و در ادامه از سراب‌های گنبد کبود و گیان گزارش تهیه شد.
قوامی‌مشفق افزود: اصحاب رسانه راهیان پیشرفت تهران سپس در مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند که در حوزه تولید روغن‌های خوراکی فعالیت می‌کند، حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از خط تولید این مجموعه صنعتی، با مؤمن‌علی خزایی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند و در جریان مشکلات و پیشرفت‌های این شرکت قرار گرفتند.

شناسه خبر 68777