شناسه خبر:68704
1402/2/16 10:58:10

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با ایجاد جذابیت در منطقه گردشگری دره گردو اراک، از ظرفیت سرمایه‌گذار در اجرای هرچه بهتر این پروژه استفاده شود.

روز پنجشنبه مورخ چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری، سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به همراه مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، معاون عمرانی استانداری، فرماندارشهرستان اراک، رئیس شورای اسلامی و شهردار اراک، از پروژه منطقه گردشگری دره گردو بازدید به عمل آورد.
سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این بازدید با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذار برای ادامه کار در پروژه منطقه گردشگری دره گردو استفاده شود، گفت: شهرداری اراک ضمن بهره گیری از تجربیات کلانشهرها کشور در بحث پروژه‌های تفریحی و گردشگری، جذابیت‌های لازم را در پروژه ایجاد کند تا سرمایه‌گذار نیز راغب به سرمایه‌گذاری در این پروژه شود.
وی افزود: همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه، در بحث درختکاری اقدامات بیشتری صورت بگیرد.
کریمی شهردار اراک نیز با تاکید بر اینکه منطقه گردشگری گردو قابلیت تبدیل به یک تفرجگاه ملی را دارد گفت: رفع مهم ترین مشکل زیرساختی منطقه در بحث تامین آب جهت آبیاری فضای سبز با انتقال آب از قنات سپهداری که در فاصله 4/5 کیلومتری دره گردو قرار دارد، اجرای فضای سبز، پیگیری جهت اجرای امور زیرساختی، مخابرات، گاز، مخابرات، برق، طراحی بازی‌های ادونچر و هیجانی و... بخشی از اقداماتی است که در این منطقه انجام شده است.

شناسه خبر 68704