شناسه خبر:63470
1401/9/16 09:22:21

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: براساس سیاست‌گذاری‌های دولت سیزدهم 115 واحد تولیدی و صنعتی راکد این استان به چرخه تولید بازگشت و با تلاش واحدهای راکد دیگر نیز وارد مدار تولید می‌شوند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه‌شنبه در شورای اداری استان همدان افزود: در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان همدان (مردادماه امسال) اعتبارات بسیار مناسبی در حوزه‌های مختلف برای استان دیده شد که بخشی از آن اختصاص داده شده است.
وی اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در اولویت قرار دارد و هرچه سرعت اجرای پروژه‌ها بیشتر باشد، اعتبارات بیشتری اختصاص می‌یابد.
قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته اعتبارات مناسبی در حوزه وزارت نفت به استان اختصاص داده شد و موافقت‌نامه‌های این حوزه برای ابلاغ صادر شده است.
وی خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان همدان، گفت: از ظرفیت کنونی اقتصادی جهت جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها استفاده شود.
استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن با طمع‌ورزی و سوء استفاده از شرایط موجود به دنبال ضربه زدن به کشور است، تأکید کرد: برای پیشگیری از هرگونه آسیب، دستگاه‌های اجرایی خودمراقبتی، پایش هوشمند، گشت‌های شبانه از تأسیسات و موارد مربوط به حوزه پدافندی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، تصریح کرد: یکی از موارد شکایت مردمی، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در برخی از ادارات است که برای پیشگیری از آن تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان در دولت مردمی در دستور کار قرار گرفته است.
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نباید کاری کنیم که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران دلسرد شوند، اظهار کرد: دستگاه اجرایی باید الگو و سرمشق باشد و در جشنواره شهید رجایی سال آینده همه به‌عنوان مدیر نمونه معرفی شوند.

شناسه خبر 63470