شناسه خبر:62543
1401/8/24 08:47:47

سپهرغرب، گروه خبر: در مراسمی با حضور فرماندار همدان از اعضای گروههای جهادی قرارگاه آبرسانی همدان تجلیل بعمل آمد.

فرماندار شهرستان همدان در این مراسم گفت: نگاه انقلابی و‌جهادی درعرصه خدمت به مردم امروز بیش از پیش مورد نیاز است و نباید خودمان را درگیر بروکراسی و فرایندهای دست و‌پا گیر اداری و‌ برخی کارها را منوط به طی زمان و اعتبارات کنیم.
محمد علی محمدی افزود: قرارگاه آبرسانی با 12 تانکر آب و بهره‌گیری از کمک گروه‌های جهادی راه‌اندازی شد و با بهره‌گیری از سایر ظرفیت‌های درون استانی و کشوری به 80 تانکر افزایش پیدا کرد.
وی با قدردانی از همکاری مالکان چاه‌های کشاورزی یادآور شد: از طریق حفر، اجاره و نذر آب70 حلقه چاه و خط انتقال بین دو زون آبرسانی شهر همدان بصورت ظربتی انجام شد.
محمدی تصریح کرد: اگر قطع آب با برنامه‌ریزی و زمانبندی کوتاه زودتر انجام می‌شد ناگهان شاهد اتمام ذخیره سد، این میزان از کم‌آبی و قطع طولانی مدت آب و‌ مشکلات ناشی از آن نبودیم.
فرماندارهمدان با ابراز نگرانی از وضعیت بارندگی و افت منابع آب زیر زمینی درهمدان اظهار کرد: تامین آب در تعهد وزارت نیرو است و طرح انتقال آب بین حوزه‌ای باید به‌طور کامل در همدان اجرا و مشکل کمبود آب شرب مرتفع گردد.
وی با قدردانی از همراهی مردم در ایام کمبود و قطع مکرر آب افزود: موضوع کم آبی درهمدان بسرعت مورد توجه معاندان نظام قرار گرفت و قصد داشتند با تحریک مردم به نارضایتی‌ها و مطالبات بحق مردم بنحو دیگری دامن بزنند که همکاری همه مسئولان، گروههای جهادی و مردم در این راستا بسیار قابل توجه و بازدارنده بود.
فرماندار همدان تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تببین باید نصب‌العین همه ما قرار بگیرد و مردم باید از برکات نظام مطلع و در برابر شیطنت‌ها و‌ روایتهای گوناگون دشمنان آگاهانه مواجه نمایند.

شناسه خبر 62543