شناسه خبر:62076
1401/8/12 08:56:24

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به حضور دشمن‌شکن دانش‌آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه، از اجرای دو سرود همگانی با موضوع «ایران قوی» و «همکلاسی آسمانی» خبر داد.

محمدصالح جباری در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پُرشور دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه، اظهار کرد: دانش‌آموزان در مسیر مبارزه با استکبار جهانی همواره نقش‌آفرین و اثرگذار بوده‌اند و امسال نیز در این زمینه حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت.
وی با بیان اینکه استکبارستیزی باید به‌عنوان یک راهبرد اصلی در بین این قشر برای همیشه در اذهان زنده بماند، درخصوص برنامه‌های این اتحادیه در روز 13 آبان‌ماه گفت: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی مدارس در فاصله بین 30 مهرماه سالروز حماسه دانش‌آموزی در سال 57 و 13 آبان‌ماه اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف در مدارس برای گفت‌وگو با عموم دانش‌آموزان درخصوص مسائل و شبهات اخیر و پاسخگویی به آن‌ها کرده‌اند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به این منظور هر هفته با حضور در قرارگاه‌های شهری و منطقه‌ای این اتحادیه تحت نظر اساتید فن آموزش دیده‌اند، ابراز کرد: امسال در شب 13 آبان‌ماه دو اردوی دختران و پسران به تفکیک برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان هیئت‌های مرکزی انجمن‌های اسلامی ضمن استفاده از فضای صمیمی به ساخت دست‌سازه و دست‌نوشته‌هایی برای حضور در راهپیمایی خواهند پرداخت.
وی افزود: در این اردوها مربیان اتحادیه و کارشناسان با حضور خود و تشکیل گعده‌های دوستانه دانش‌آموزی، به تبیین مسائل این‌روزها و تقویت ارتباط تشکیلاتی دانش‌آموزان خواهند پرداخت.
جباری اضافه کرد: در روز 13 آبان‌ماه دانش‌آموزان اتحادیه با حضور تشکیلاتی چندصدنفره، به اجرای دو سرود همگانی برای پسران و دختران با موضوع «ایران قوی» و «همکلاسی آسمانی» می‌پردازند.
وی افزود: تجربه نشان داده با وجود هجمه گسترده دشمن، هر زمان موفق شده‌ایم با نوجوانان ارتباط برقرار کنیم و این ارتباط به گفت‌وگو انجامیده، نتیجه مثبت گرفته‌ایم و این نویدی است برای همه دلسوزان انقلاب اسلامی و ایران عزیز که مسیر برای برقراری این ارتباط تربیتی با دانش‌آموزان هموارتر شود.

شناسه خبر 62076