شناسه خبر:59729
1401/6/15 09:45:00

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهوری جهت تکمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراک، تکمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و همچنین تجهیز و توسعه پایگاه‌های این جمعیت در استان تخصیص یافته است.

عبدالکریم شعبان‌زاده اظهار کرد: ردیف اعتباری سفر ریاست‌جمهوری جهت تکمیل پروژه ساختمان اداری امدادی، توانبخشی و انبار جمعیت هلال‌احمر شهرستان اراک بالغ‌بر 70 میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار یادشده، امیدواریم این ساختمان به‌زودی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان اراک در مرکز استان واقع شده و قطب صنعت کشور است، گفت: کلنگ این پروژه در هفته هلال‌احمر با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال بر زمین زده شد که امیدواریم با تخصیص صددرصدی، این مجموعه هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

شعبان‌زاده بیان کرد: شهرستان شازند به‌واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و جمعیت هلال‌احمر نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انبار در این شهرستان اقدام کرد. کلنگ این مجموعه در اردیبهشت‌ماه امسال با اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد ریال به زمین زده شد و در سفر ریاست‌جمهوری نیز 80 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده‌ شد که امیدواریم با تکمیل این مجموعه پاسخگویی مناسبی درخصوص حوادث احتمالی این شهرستان داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تجهیز 14 پایگاه امداد و نجات سطح استان نیز 250 میلیارد ریال درنظر گرفته شده که 150 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه بودجه کشور و 100 میلیارد ریال توسط جمعیت هلال‌احمر مرکز طی سال‌های 1401 و 1402 تخصیص داده خواهد شد.

شناسه خبر 59729