شناسه خبر:53997
1401/1/21 09:25:17

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش را در بهبود مدیریت شهری ضروری دانست و گفت: آموزش و پرورش می‌تواند برای ارتقا فرهنگ عمومی شهروندان یاریگر مدیریت شهری باشد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، در دیداری که به‌مناسبت آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس انجام شد، سیدمسعود حسینی به همراه برخی معاونین به دیدار محمود نقوی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان رفتند.

شهردار همدان در این دیدار با بیان اینکه ما در مجموعه مدیریت شهری نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم، گفت: آموزش‌وپرورش می‌تواند بهترین کمک را به شهرداری ارائه کند و در جهت ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان یاریگر مدیریت شهری باشد.

وی فرهنگ را زیربنای هر توسعه‌ای دانست و افزود: مدیریت شهری در جهت توسعه فرهنگ، هزینه‌های زیادی انجام داده است و آمادگی لازم برای تعامل با آموزش‌وپرورش در جهت برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات مشترک وجود دارد.

در ادامه جلسه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان ضمن تقدیر از حضور شهردار همدان، گفت: شهرداری با فرهنگ شهر تعریف می‌شود.

محمود نقوی با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان شهرداری، افزود: اقدامات مدیریت شهری به‌طور مستقیم بر فرهنگ شهروندان تأثیر دارد.

نقوی خواستار تعریف برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مشترک بین شهرداری و آموزش‌وپرورش شد و ابراز کرد: اقدامات و پیشنهادات مدیریت شهری در ارتقای جایگاه تحصیلی همدان در کشور تأثیرگذار است و جایگاه همدان در رتبه‌بندی‌های کنکور و نخبگان مطلوب نیست که امیدواریم با تقویت همکاری مشترک با مدیریت شهری این جایگاه ارتقا یابد.

شناسه خبر 53997