شناسه خبر:53226
1400/12/17 09:07:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: پیش از پایان امسال عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان درگزین آغاز خواهد شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با تأکید بر سیاست عدالت‌محوری دولت سیزدهم، اظهار کرد: براساس رویکرد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار و رعایت عدالت فرهنگ، طرح‌های عمرانی در این مناطق اجرا می‌شود.

وی از حمایت استاندار همدان از اجرای طرح‌های عمرانی بخش فرهنگ و هنر استان خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری شیرین‌سو شهرستان کبودراهنگ با بیش از دو میلیارد تومان اعتبار در زمینی به متراژ دو هزار متر مربع و زیربنای 700 مترمربع آغاز شد.

احسانی همچنین تصریح کرد: تا پایان سال عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی هنری درگزین نیز با تخصیص چهار میلیارد تومان به‌عنوان اعتبار اولیه آغاز می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: این مجتمع در زمینی به متراژ دو هزار متر مربع و زیربنای یک‌هزار و 200 متر مربع احداث خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کلنگ‌زنی این مجتمع در سال 90 انجام شده است، اظهار کرد: پس از سال‌ها توقف در اجرا، براساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، مطالعه طرح درحال انجام است و عملیات عمرانی به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پروژه مجتمع فرهنگی هنری درگزین دارای مجوز پدافند غیر عامل و محیط‌زیست است، خاطرنشان کرد: این مجتمع شامل ساختمان اداری، سالن کنفرانس، نمایشگاه، سالن آمفی‌تئاتر، سالن پلاتو و کتابخانه خواهد بود.

شناسه خبر 53226