شناسه خبر:29948
1399/7/19 16:54:01
در بیست‌وسومین جشنواره شهید رجایی؛

رتبه مدیر شایسته پارک علم و فناوری همدان در سال 1398

پارک علم و فناوری همدان در بیست‌وسومین جشنواره شهید رجایی حائز رتبه مدیر شایسته سال 1398 استان همدان شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، بیست‌وسومین جشنواره شهید رجایی همدان با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد، با حضور استاندار و سایر مقامات استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه 16 مهرماه برگزار شد.

در این مراسم رئیس پارک علم و فناوری همدان براساس ارزیابی به‌عمل‌آمده درمجموع موفق به کسب رتبه «مدیر شایسته سال 1398» بین دستگاه‌های اجرایی استان همدان شد.

پس از کسب این افتخار محمدحسن مرادی، رئیس پارک علم و فناوری همدان ضمن تبریک کسب رتبه «مدیر شایسته سال 1398» در بیست‌وسومین جشنواره شهید رجایی سال 99 استان همدان، به کارکنان این پارک گفت: بی‌شک پارک علم و فناوری با برنامه‌ریزی هدفمند، پشتکار کارکنان و هدایت استعدادها و ظرفیت‌های نخبگان و فناوران استان همدان به افتخارات و رتبه‌های ارزنده معنوی و اثرگذاری حداکثر در اکوسیستم فناوری استان دست خواهد یافت.

روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان نیز کسب این مقام ارزشمند را به ریاست محترم، کارکنان پُرتلاش پارک علم و فناوری همدان و شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر صمیمانه تبریک می‌گوید.

شناسه خبر 29948