شناسه خبر:79082
1402/11/14 10:21:04

سپهرغرب، گروه خبر: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: 400 طرح با 131 هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه فجر بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

سلمان اسماعیلی اظهار کرد: حجم اعتبارات برای اجرای طرح‌های این شهرستان امسال همزمان با هفته دولت و دهه فجر، 270 هزار میلیارد ریال بود که بیش از 10 برابر سال گذشته است.

وی افزود: امسال همزمان با دهه فجر 374 طرح با اعتبار 20 هزار میلیارد ریال افتتاح و 26 طرح با اعتبار 110 هزار میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر آغاز عملیات اجرایی ابرپروژه نهضت ملی مسکن ملایر را یکی از بزرگترین طرح‌ها همزمان با دهه فجر عنوان و بیان کرد: طی روزهای آینده عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن در شهر ملایر در قالب 2 شهرک "ایمان و امید" با حضور مسئولان کشوی و استانی آغاز خواهد شد.

اسماعیلی گفت: طرح نهضت ملی مسکن شهر ملایر در زمینی به مساحت 515 هکتار با اعتبار 100 هزار میلیارد ریال در ایام دهه فجر آغاز می‌شود و از اوایل هفته پیامک واریز وجه اولیه برای متقاضیان از سوی بانک عامل ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح‌های دهه فجر، برای سه هزار و 215 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه دست دولت سیزدهم و دولتمردان در ملایر پُر است و اقدامات بسیار خوبی طی فعالیت دولت انجام شده، بیان کرد: با تلاش مجموعه شهرستان و حمایت‌های دولت، فردای ملایر از امروز آن روشن‌تر خواهد بود.

اسماعیلی شعار محوری برنامه‌های دهه فجر را "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" عنوان کرد و افزود: جشن اصلی ما حضور تاریخی و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است که از همه مردم برای حضور در این یوم‌الله 22 بهمن دعوت می‌کنیم.

در مجموع 1433 طرح در استان همدان همزمان با ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است.

شناسه خبر 79082