شناسه خبر:73294
1402/6/12 10:05:21

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه مأموریت عظیم اربعین با امنیت کامل در حال برگزاری است، گفت: مرزبانان آخرین بدرقه‌کننده و نخستین استقبال‌کنندگان از زائران سفر اربعین هستند.

سردار احمدعلی گودرزی روز شنبه در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموریت اربعین 1402 جلوه‌های زیبایی را شکوه همدلی و وحدت و خدمت به مردم و زوار را رقم زده است.وی افزود: زائران با نگاه مرزبانان بدرقه دیار عشق شده و با استقبال آن‌ها وارد کشور می‌شدند و ما شاهد بودیم که بسیاری از آن‌ها به محض ورود به کشور بر خاک میهن اسلامی و پرچم مقدس کشورمان که لباس مرزبانان ما منقش به آن است بوسه می‌زدنند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این تصاویر جلوه‌های اقتدار و ماندگاری را برای ما رقم زد، گفت: خوشبختانه اقدامات دیپلماسی و سیاسی که از ماه‌ها قبل بین کشور ایران و عراق شکل گرفته بود موجب شد، با وجود یکهزار و 609 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، این مأموریت عظیم با اشراف اطلاعاتی زمینی و پهبادی در امنیت کامل برگزار شود.

سردار گودرزی تصریح کرد: خدا را شاکریم که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح به ویژه کارکنان غیور مرزبانی هموطنان با ابراز رضایت در همایش بزرگ اربعین شرکت کردند که بنده به نوبه خود، خدمت یکایک همکاران خداقوت عرض می‌کنم، باشد.

وی خاطرنشان کرد: امید است که این تلاش‌ها مورد قبول درگاه حق تعالی و حضرت اباعبدالله (ع) قرار گیرد.

تاکنون بیش از دو میلیون نفر از ابتدای ماه صفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

شناسه خبر 73294