شناسه خبر:69985
1402/3/20 08:50:57

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای همکاری با شهرداری همدان دعوت می‌کنیم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی و نیازسنجی صورت‌گرفته درخصوص هوشمندسازی و راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی مورد نیاز شهرداری همدان، اظهار کرد: از کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت اجرای طرح‌های مطالعاتی و اجرایی دعوت به همکاری می‌کنیم.
وی با بیان اینکه شهرداری همدان درنظر دارد با پیمانکاران واجد شرایط و توانمند در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همکاری کند، افزود: از شرکت‌های دارای سوابق اجرایی و تجربه کاری دعوت می‌کنیم خلاصه‌ای از سوابق، تجربیات و پیشنهادهای خود در زمینه‌های خدمات مشاوره، تأمین، استقرار، توسعه، پشتیبانی و نظارت در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به همراه اسناد به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان تحویل دهند.
شهردار همدان ضمن تأکید بر ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان، تصریح کرد: «همدان من» از پروژه‌های اصلی و مدل بومی همدان با محوریت یکپارچه‌سازی خدمات دیجیتال شهروندی با موضوعات مرتبط با خدمات مدیریت شهری است.
این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: پروژه «همدان من» تسهیل‌کننده خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان را از سوی شهرداری دنبال می‌کند.
این مقام ارشد مدیریت شهری ضمن دعوت از کلیه صاحب‌نظران، نخبگان و شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطللاعات و ارتباطات، خواستار همکاری فعالان این بخش با مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر، به‌روز، الکترونیکی و غیر حضوری شد.

شناسه خبر 69985