شناسه خبر:69038
1402/2/24 00:31:23

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان و فرمانده پایگاه هوایی شهیدنوژه با یکدیگر دیدار و نیازهای مدارس پایگاه را بررسی کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، حمید شیرازیانی روز شنبه در جلسه مشترک با فرمانده پایگاه هوایی شهیدنوژه در محل دفتر فرماندهی، نیازهای مدارس پایگاه را بررسی و دراین‌باره گفت‌وگو کردند.

در این دیدار امیر مرادبیگی با بیان موارد مورد نیاز مدارس پایگاه برای ارائه خدمات هرچه بهتر به فرزندان کارکنان پایگاه، از اداره کل نوسازی خواست نسبت به رفع نواقص کمک کند.

در این جلسه که فرماندار کبودراهنگ و مدیرکل حراست استان هم حضور داشتند، در رابطه با راه‌های اجرایی و اقدامات لازم تبادل نظر شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز با بیان اینکه ما همه مدیون ایثارگری‌های رزمندگان به‌خصوص غیورمردان نیروی هوایی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی هستیم، تأکید کرد: امنیت، نخستین نیاز هر خدمتی در کشور است که زحمات شبانه‌روزی کارکنان نیروهای مسلح را ارج می‌نهیم.

فرماندار کبودراهنگ نیز در ادامه جلسه خواستار ردیف بودجه اختصاصی برای پایگاه شد و گفت: وجود پایگاه نعمت است و اگر در شورای برنامه‌ریزی استان برای پایگاه ردیف بودجه ایجاد شود، بهتر می‌شود خدمات‌دهی کرد.

 

شناسه خبر 69038