شناسه خبر:68985
1402/2/23 10:50:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت در 60 نقطه شهرستان ملایر خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی اظهار کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر در دستور کار قرار دارد.
وی از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 60 نقطه شهرستان ملایر خبر داد و افزود: برگزاری سه نشست رفیقانه با حضور دختران طرح هم‌زمان با روز دختر در ملایر برگزار می‌شود.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجرای طرح حرف آورد با موضوع دختر ایرانی در فضای مجازی خبر داد و گفت: در ایام دهه کرامت 85 روحانی نیز در سطح شهرستان ملایر فعالیت‌های تبلیغی خود را خواهند داشت.
حجت‌الاسلام نجفی برگزاری نشست پاسخ به سؤالات ویژه دختران را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه کرامت دانست و تصریح کرد: اردوی نیم‌روزه دختران به همراه مادران با موضوع مادرانه در دهه کرامت برگزار می‌شود.
وی همچنین به اعزام بیش از 15 مداح جهادی به روستاها برای حضور در مراسم‌های جشن دهه کرامت اشاره کرد و افزود: اجرای ایستگاه‌های جشن در پارک‌های شهر ملایر از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اجرای مسابقه قرآنی با موضوع زنان و اهدای جوایز و برگزاری پنج کرسی تلاوت به نیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و ده‌ها برنامه فرهنگی را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلام ملایر در دهه کرامت برشمرد.

شناسه خبر 68985