شناسه خبر:68851
1402/2/19 10:07:23

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر حوزه ادبیات و پژوهش اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری سلسله‌نشست‌های «روایت عاشقی» خبر داد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این سلسله‌نشست‌ها انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به مدد رسانه و ارتباط تنگاتنگ آن با مردم است.

محمد برخوردار از برگزاری سلسله‌نشست‌های «روایت عاشقی» خبر داد و اظهار کرد: هر ماه یک کتاب در حوزه دفاع مقدس با حضور نویسنده و روای کتاب که اغلب همسر شهدا هستند، به میزبانی رسانه‌ها در همدان خوانش و روایت می‌شود.
وی با اشاره به اهداف این سلسله‌نشست‌ها و برنامه روایت عاشقی، اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری این سلسله‌نشست‌ها ارتباط مؤثر مردم با رسانه است که تأثیرگذاری بسزایی به همراه دارد.
مدیر حوزه ادبیات و پژوهش اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: جذب حداکثری مخاطب با ایده روایت عاشقی در رسانه‌ها دنبال می‌شود؛ همچنین بازگشت کتاب در سبد فرهنگی خانوار همدانی و خوانش آن از دیگر اهداف برنامه روایت عاشقی است.
وی متذکر شد: ارتباط تنگاتنگ مردم با رسانه‌ها می‌تواند پُلی برای انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس باشد؛ از همین رو این طرح با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌ها به‌منظور تشویق مردم در راستای کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی آن‌ها با آثار ارزشی دفاع مقدس که از منویات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان بوده، طرح‌ریزی شده است.
برخوردار هدف دیگر را معرفی چهره‌های جدید و نوظهور ادبیات پایداری دانست که با اجرای این سلسله‌نشست‌ها و به مدد رسانه‌های استان، محقق می‌شود.
وی در پایان با تأکید بر اینکه این ماه برنامه با میزبانی روزنامه هگمتانه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نویسنده و روای کتاب «زمانی برای عاشقی» در این برنامه حضور به هم می‌رسانند و برنامه برای نخستین‌بار اجرا خواهد شد.

شناسه خبر 68851