شناسه خبر:68205
1402/2/5 08:49:39

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: 19 هزار و 650 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راهسازی و راهداری حوزه اربعین در این استان تخصیص یافته است.

سعید هژبری روز دوشنبه اظهار کرد: دو پروژه از این تعداد در حوزه احداث راه شامل کنارگذر ایوان و کنارگذر هفت چشمه است که با اعتبار چهار هزار و 500 میلیارد ریال در حال اجراست.
وی افزود: 6 پروژه نیز در زمینه تکمیل راه‌های ارتباطی شامل چهارخطه کردن جاده‌ایلام- مهران، ایلام- ملکشاهی- مهران، تکمیل واریانت و زیرساخت‌های بازارچه‌های چنگوله و چیلات، تکمیل زیرگذر انتهای کنارگذر مهران و تکمیل راه اضطراری پایانه برکت تا مرز مهران بوده و اعتبار پیش‌بینی‌شده برای این پروژه‌ها هشت هزار و 100 میلیارد ریال است.
معاون استاندار ایلام یادآور شد: دو پروژه نیز در زمینه بهسازی مسیرهای ارتباطی با اعتبار سه هزار و 650 میلیارد ریال در حال انجام است که شامل بهسازی راه صالح‌آباد- ایلام- حمیل و بهسازی جاده دهلران- اندیمشک و همچنین ورودی شهر ایلام است.
هژبری با اشاره به تعریف سه پروژه برای ایمن‌سازی مسیرهای ارتباطی استان اضافه کرد: سه هزار و 400 میلیارد ریال نیز برای ایمن‌سازی تقاطع، دوربرگردان، رفع نقاط حادثه‌خیز و خط‌کشی در سطح راه‌های استان تخصیص یافته است.

شناسه خبر 68205