شناسه خبر:67118
1401/12/21 11:08:51

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار کرمانشاه در بازدید از سطح شهر ضمن تاکید بر تسریع فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی، گفت: تغییرات در ایام نوروز باید برای شهروندان ملموس باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه دربازید از مناطق مختلف شهر کرمانشاه، اظهار کرد: امسال باید شاهد نوروزی متفاوت باشیم

وی ادامه داد: لذا مدیران مناطق با نظارت معاونین عمران و خدمات شهری باید به پروژه‌های تعریف شده در حوزه عمرانی و زیباسازی، سرعت دهند.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با اشاره به برخی از نقاطاین شهر که قابلیت گردشگری دارند، گفت: این نقاط بیش از سایر مناطق مدنظر قرار گیرد و تغییرات نوروزی باید برای شهروندان ملموس باشد.

وی با بیان اینکه سراب قنبر، با اقدامات شهرداری اکنون به یک نقطه توریستی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت بیشتر در این نقطه شامل عمرانی، خدماتی و زیباسازی باعث رونق آن و آرامش شهروندان خواهد شد.

نوروزی با اشاره به میدان آزادگان به‌عنوان بزرگترین میدان شهر کرمانشاه، افزود: این نقطه جدا از بحث گردشگری شهری، محل ورود و خروج زائران عتبات و مسافران است، لذا منطقه هشت نسبت به اقدامات عمرانی و زیباسازی آن بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

وی در ادامه این بازدید، حدفاصل میدان انقلاب اسلامی تا میدان فردوسی را نقطه استراتژیکی دانست و با تاکید بر اجرای برنامه‌های زیباسازی و نورپردازی، از فعالیت کاری نقاشی‌های دیواری بازدید کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به فعالیت ساختمان‌سازی، گفت: مدیران مناطق با قید فوریت، به مالکانی که کارگاه‌های ساختمانی آنان چهره شهر را زشت کرده است، برای آزادسازی معابر و زیباسازی آن ناحیه تذکر دهند و درصورت عدم اجرای آن تذکر، برخورد قانونی با این واحدهای ساختمانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پارک معلم به مکانی برای ورزش و استراحت جوانان و بازنشستگان تبدیل شده است، بر زیباسازی و تکمیل امکانات آن تاکید کرد.

نوروزی در ادامه با حضور در پارک شاهد، از نمایشگاه بین‌المللی بازدید و با غرفه‌داران و شهروندان گفت و گو کرد. شهردار کرمانشاه همچنین از ایستگاه‌های توزیع اقلام مصرفی ستاد تنظیم بازار در پارک شاهد، شهرک معلم و پارک شرقی نیز بازدید کرد.

گفتنی است که در این بازدید، مدیران مناطق هشت‌گانه بصورت لحظه‌ای، شهردار کرمانشاه را در بازدید همراهی و پس از دریافت دستورات، نسبت به اجرای آن اقدام می‌کردند. نکته قابل توجه در این بازدید، دیدار چهره به چهره شهردار کرمانشاه با شهروندان و شنیدن انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنان بود که برای هر یک دستورات لازم صادر شد. همچنین نورزی با کارگران درحال فعالیت مناطق دیدار و به آنان خدا قوت گفت

شناسه خبر 67118