شناسه خبر:66954
1401/12/16 09:37:09

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان از رشد 260 درصدی کاروان راهیان نور استان خبر داد و گفت: 225 نفر از دانشجویان برادر در قالب نخستین کاروان راهیان نور دانشگاهیان استان کردستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

توحید رستمی، در مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشگاهیان استان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به استقبال دانشجویان از اعزام به راهیان نور گفت: سه‌شنبه نیز دانشجویان خواهر در قالب کاروانی از دانشگاه فرهنگیان اعزام خواهند شد.
وی از اهمیت این کاروان‌ها و تأثیر بر جوانان گفت و افزود: با توجه به حوادث اخیر و فتنه‌های دشمنان باز هم اردوهای راهیان نور مورد تأثیر این اتفاقات قرار نگرفت و امسال در این اعزام‌ها از نظر کمی و کیفی شاهد رشد چشمگیری بودیم.
وی تربیت نسل جوان انقلابی و با معرفت و همچنین زیارت با معرفت را از اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد.
این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فناوری راهیان نور برای استفاده از ثروت و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امسال یک روند تحولی در مسیر راهیان نور انجام گرفت و نحوه اجرا بهبود یافت.
رستمی تصریح کرد: در سفر امسال مسیر کاروان‌های راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب تقسیم بندی شده و هر مسیر با نام مبارک یک شهید و با عنوانی خاص نام‌گذاری شده است که مورد بازدید دانشجویان عزیز قرار خواهد گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید تعریف به‌عنوان شهید شاخص راهیان نور کردستان مشخص شده است تا دانشجویان هرچه بیشتر با شخصیت این شهید والامقام آشنا شوند.

شناسه خبر 66954