شناسه خبر:64540
1401/10/13 08:55:25

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه یاریگر کسانی باشیم که در آرزوی زیارت مانده‌اند، از اعزام یک‌هزار نفر زائر به مشهدالرضا خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده با اشاره به طرح «شوق زیارت» و شعار «یاریگر کسانی باشیم که در آرزوی زیارت مانده‌اند»، گفت: می‌توانیم بستر مناسبی برای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی که در آرزوی زیارت مانده‌اند را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه حال‌وهوای مددجویان مخصوصاً زیارت‌اولی‌ها وصف‌ناشدنی است، ادامه داد: این سفر معنوی در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی و باورهای دینی مددجویان بوده و هزینه‌های کاروان‌های شوق زیارت توسط خیرین و منابع امدادی تأمین شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان یادآور شد: در طول اقامت زائران برنامه‌های متنوع فرهنگی برای مددجویان در رواق دارالهدایه حرم رضوی برگزار می‌شود.
وی گفت: در 9 ماهه نخست یک‌هزار نفر از مددجویان با کمک‌هزینه هر نفر یک میلیون و 150 هزار تومان در قالب کاروان‌های زیارتی به مشهدالرضا و در اربعین سال جاری 590 مددجوی کمیته امداد با کمک خیرین و این نهاد حمایتی با کمک‌هزینه هر نفر 15 میلیون تومان به کربلای معلی اعزام شدند.

شناسه خبر 64540