شناسه خبر:63353
1401/9/14 08:53:53

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: دومین رویداد آموزشی- تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» ویژه دبیران قرارگاه‌های انجمن‌های اسلامی مدارس استان 10 آذرماه 1401 با حضور 400 نفر از اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد.

محمدصالح جباری ابراز کرد: این رویداد در دو بخش برگزار شد که در نوبت صبح دانش‌آموزان در کلاس‌های رسانه، هیئت و تشکیلات شرکت کردند و با نقش هیئت‌های مدرسه‌ای در جنگ روایت‌ها آشنا شدند؛ در نوبت بعدازظهر نیز شرکت‌کنندگان با حضور رهیاران متخصص در زمینه رسانه و هیئت به تکمیل بوم‌های ایده‌پردازی هیئت‌های انصار المهدی پرداختند.
جباری افزود: این بوم‌ها پس از ثبت و امتیازدهی در اختیار همه قرار خواهد گرفت تا مورد استفاده سایرین باشد. بوم‌های ایده‌پردازی به جهت دریافت ایده‌های دانش‌آموزان درخصوص موانع برگزاری هیئت، فرصت‌های برگزاری هیئت در مدارس، قالب‌های برگزاری هیئت، رسانه هیئت و راهکار‌های تأمین مالی هیئت‌های دانش‌آموزی طراحی شده بود.
وی اذعان کرد: ضمن اینکه در بوم‌ها محتواهایی مرتبط با مسائل هیئت‌های دانش‌آموزی به افراد حاضر در رویداد با سرفصل‌هایی اعم از نقش هیئت‌ها در کادرسازی، ساختار تشکیلاتی در هیئت دانش‌آموزی، نسبت هیئت‌ها با سایر برنامه‌ها، جذب، شاخصه‌های هیئت دانش‌آموزی و جلسه‌داری ارائه شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه نقشه راه دانش‌آموزان در مدارس برای ادامه کار هیئت و رسانه همین بوم‌ها خواهد بود که توسط خود دانش‌آموزان تهیه شده است، تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نقش هیئت‌های مدرسه‌ای در جنگ روایت‌ها در میان نوجوانان بسیار مفید و تأثیرگذار باشد.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان همه‌ساله در ادامه فعالیت‌های هدفمند خود اقدام به برگزاری دو اردوی آموزشی- تشکیلاتی مستقل ویژه دانش‌آموزان برادر و خواهر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با سبکی نوین تحت عنوان «طلایه‌داران فردا» می‌کند.

شناسه خبر 63353