شناسه خبر:63074
1401/9/7 09:05:35

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: تسهیلاتی تحت عنوان هدیه ازدواج و فرزندآوری با ارائه درخواست به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای فعالان مطبوعاتی و قرآنی و سایر رشته‌ها در نظر گرفته شده است.

علی اصغر دریایی، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: تسهیلاتی تحت عنوان هدیه ازدواج و فرزندآوری با ارائه درخواست به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای فعالان مطبوعاتی و قرآنی و سایر رشته‌ها در نظر گرفته شده است.
وی افزود: براساس شرایط و ضوابط بهره‌مندی از این تسهیلات، عضویت در صندوق اعتباری هنر در طرح‌های شمیم (هدیه ازدواج) و جوانه (فرزندآوری) با تاریخ ثبت عقد ازدواج و تولد فرزند در بازده زمانی 07/01 /1400 لغایت 1401/12/29 می‌باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: با ارائه درخواست کتبی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امکان دریافت و استفاده از تسهیلات با کارمزد دو درصد تا مبلغ 30 میلیون تومان در دو طرح شمیم (هدیه ازدواج) و جوانه (هدیه فرزندآوری) فراهم خواهد شد.
دریایی با تأکید بر شرایط اصلی مشمولیت این تسهیلات مبنی بر عضویت در صندوق اعتباری هنر کشور، گفت: علاوه بر عضویت در صندوق اعتباری هنر کشور، با توجه به اعطای تسهیلات مذکور از طریق بانک قرض‌الحسنه رسالت، عضویت در سامانه این بانک به آدرس mresalat.ir الزامی است.
وی یادآور شد: علاوه بر تسهیلات مذکور، در طرح‌های شمیم و جوانه هدیه پنج میلیون تومانی نیز به دارندگان شرایط و ضوابط مندرج در راهنمای متقاضیان تسهیلات صندوق اعتباری هنر تعلق می‌گیرد.

شناسه خبر 63074