شناسه خبر:62873
1401/9/2 08:12:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از بازگشایی قفل واگذاری اراضی ناحیه صنعتی لالجین دو با رویکرد حمایتی دولت سیزدهم خبر داد و گفت: تولیدکنندگان متقاضی دریافت زمین در این ناحیه باید از تاریخ بیست‌وهشتم آبان‌ماه تا سوم آذرماه سال جاری اسناد مزایده را خریداری کنند.

مصطفی حقیقی با بیان اینکه قفل واگذاری اراضی صنعتی لالجین دو با رویکرد حمایتی دولت سیزدهم گشوده شده است، اظهار کرد: اراضی ناحیه صنعتی لالجین دو بعد از گذشت دو سال آماده واگذاری به متقاضیان شده است.
وی با اشاره به اینکه شرایط واگذاری با توجه به تعداد متقاضیان از مسیر فرآیند مزایده عمومی همراه با اهمیت‌سنجی پیگیری می‌شود، افزود: براساس سیاست‌های حمایتی دولت مقرر شد صرفاً 35 درصد از مبلغ نهایی اراضی به‌صورت نقد و باقی به‌صورت اقساط دریافت شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان متقاضی دریافت زمین در این ناحیه باید از تاریخ بیست‌وهشتم آبان‌ماه تا سوم آذرماه سال جاری اسناد مزایده را خریداری کنند، یادآور شد: با مراجعه به سامانه www.setadiran.ir اسناد مزایده را خریداری و به نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

شناسه خبر 62873