شناسه خبر:60100
1401/6/23 09:31:05

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: در زمان اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها سه هزار میلیارد ریال به دو هزار و 400 واحد تولیدی دام و طیور در استان پرداخت شد.

جمشید ویسی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به مرغداران پس از اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها یکی از اقدامات اساسی این بانک در تأمین سرمایه در گردش واحدهای دام و طیور با نرخ سود مناسب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر سه هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن حتی در روزهای تعطیل به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان عنوان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی دام و طیور و صنایع وابسته از اولویت‌های این بانک در پرداخت تسهیلات است و طی سال‌های گذشته واحدهای تولیدی فعال در این بخش از این تسهیلات بهره مند شده‌اند.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود 10 درصد خبر داد و افزود: در راستای حذف ارز ترجیحی در جهت حمایت از دامداران و عشایر تسهیلات 200 میلیونی با عنوان دامدار کارت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

ویسی ادامه داد: دامداران به وسیله این کارت‌ها از مراکز فروش نهاده‌های دامی که مورد تأیید جهاد کشاورزی استان است قادر به خرید هستند.

شناسه خبر 60100