شناسه خبر:59998
1401/6/21 10:07:54

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست مدیریت امور اداری رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: کلیه پذیرفته شدگان نهایی نهمین دوره آزمون فراگیر سازمان جهاد کشاورزی استان همدان می‌توانند جهت ارائه مدارک ثبت‌نام از مورخه 20 شهریورماه لغایت 23 شهریور با دردست داشتن مدارک مورد نیاز به سازمان مراجعه کنند.

مجید حسنی‌جلالیه ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان در این آزمون، گفت: نتایج پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش اعلام شده است و داوطلبان استخدام در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و ادارات تابعه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از نتیجه و امتیاز خود مطلع شوند.

وی افزود: کلیه پذیرفته‌شدگان که رقم کد ملی آن‌ها زوج است در روزهای زوج و سایرین در روزهای فرد می‌توانند مراجعه کنند. در ضمن روز پنج شنبه 24 شهریورماه برای کلیه پذیرفته‌شدگان که به هر دلیل موفق به حضور برای ارائه مدارک نشده‌اند در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به زمان‌بندی انجام شده امکان تمدید زمان ثبت‌نام وجود ندارد و پذیرفته‌شدگان که حدود سه برابر ظرفیت پیش‌بینی شده است، در مهلت تعیین شده نسبت به تشکیل و تکمیل مدارک مطابق فرایند تعیین شده اقدام کنند.

وی تأکید کرد: مدارک مورد نیاز شامل کارنامه اولیه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ساختار اطلاعات کارنامه مرحله اول (همراه فایل اعلام نتایج اولیه داوطلبان از طریق پرتال قابل دریافت است)، شناسنامه داوطلب (تمام صفحات)، شناسنامه همسر (تمام صفحات) و صفحه اول و آخر شناسنامه فرزند (در صورتی که داوطلب زمان ثبت نام متقاضی بهره‌مندی از مزایای مربوطه بوده است)، کارت ملی، کارت پایان خدمت/ معافیت دایم، مدرک تحصیلی، مدارک بومی (اصل)، مستندات مربوط به امتیاز بومی شهرستان (فرم پیوست به شماره نامه 369488 مورخ 1399/07/27 سازمان اداری و استخدامی کشور)، تأییدیه ایثارگری و تأییدیه سازمان بهزیستی است.

شناسه خبر 59998