شناسه خبر:59402
1401/6/8 09:07:33
پروژه‌های شهرداری منطقه 3 همدان افتتاح می‌شود؛

از آسفالت بازار مصالح‌فروشان تا احداث پارک و معبر

سپهرغرب، گروه خبر: به‌مناسبت هفته دولت پروژه‌های مختلفی توسط شهرداری منطقه سه همدان شامل آسفالت بازار مصالح‌فروشان، سامان‌دهی ورودی ورزشگاه شهیدسلیمانی، احداث معبر ورودی نمایشگاه‌های بین‌المللی، احداث زمین چمن مصنوعی و پارک پردیسان به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌مناسبت هفته دولت پروژه‌های مختلفی توسط شهرداری منطقه سه همدان به بهره‌برداری خواهد رسید که برخی از شاخص‌ترین پروژه‌ها شامل آسفالت فینشیری بازار مصالح‌فروشان، سامان‌دهی ورودی ورزشگاه شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، احداث معبر ورودی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، احداث زمین چمن مصنوعی در شهرک شهیدمدنی، احداث پارک پردیسان واقع در بلوار امام خمینی (ره) و معبر جدیدالاحداث 24 متری تعاون در کوی خضر است.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان در این خصوص با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به شهروندان از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی و از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است، اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری در زمینه افزایش خدمات، جلب رضایت بیشتر شهروندان بوده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی نیز صورت گرفته است.

محمدرضا فیضی‌منش با بیان اینکه شهرداری منطقه سه در سایه تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی درصدد است که خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کند، گفت: در همین راستا پروژه‌های مختلفی برای ارتقای سطح رضایتمندی مردم تعریف شده است.

وی افزود: وجود محلات پُرجمعیت، واحدهاى تجارى و صنعتى متعدد، فعالیت مشاغل مهمى ازجمله تعمیرات خودرو و همچنین استقرار آرامستان و دو ورودى مهم شهر به سمت جاده تهران و جاده ملایر، این منطقه از شهردارى همدان را به یکى از مناطق مهم و پُرتردد پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین تبدیل کرده است.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان گفت: از سوی دیگر مسافران و گردشگران عموماً از دو ورودى مرکز و جنوب کشور وارد همدان می‌شوند و به محض ورود با ساختار و سیماى این منطقه مواجه خواهند شد؛ بنابراین توسعه، بهسازى و زیباسازى منطقه سه با اجراى پروژه‌هاى عمرانى و انجام مناسب خدمات شهرى، بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه طی چندسال اخیر در شهردارى وعده توسعه متوازن همدان داده شده و در این راستا اتفاقات خوبی رخ داده است، افزود: امروز با بهره‌بردارى از پروژه‌هاى توسعه متوازن، پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین از مرحله شعار خارج شده و به مرحله عمل رسیده است.

فیضی‌منش با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف منطقه سه به شکلی متنوع در راستای توزیع متوازن انجام شده است، تأکید کرد: مدیریت شهری سالانه با برنامه‌ریزی‌های مختلف به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد و تأکید دارد با پیگیری و رفع مشکلات مردمی از طریق سامانه 137، ملاقات‌های مردمی و فضای مجازی سطح خدمات به‌لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابد.

شناسه خبر 59402