شناسه خبر:53857
1401/1/18 09:05:52

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه‌نفره سرقت سیم برق در اسلام‌آباد غرب و کشف یک تُن سیم و کابل برق مسروقه از آن‌ها خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان روز گذشته اظهار کرد: پس از وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در شهرستان اسلام‌آباد غرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای سیم برق شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سارق دستگیرشده در بازجویی‌ها به ارتکاب 75 فقره سرقت با همدستی دو نفر دیگر در شهرستان اسلام‌آباد غرب اعتراف کرد، افزود: مأموران پلیس آگاهی در ادامه موفق به دستگیری دیگر اعضای باند شدند.

جاویدان خاطرنشان کرد: سارقان دستگیرشده سیم برق در بازجویی‌ها عنوان کردند سیم‌های سرقتی را به یک مالخر فروخته‌اند که این فرد هم در ادامه دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم از منزلش به عمل آمد.

وی یادآور شد: در بازرسی‌های انجام‌شده یک تُن انواع سیم برق رشته‌ای، فشار قوی و مسی سرقتی کشف شد و پس از تشکیل پرونده هر چهار نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

شناسه خبر 53857