شناسه خبر:53580
1400/12/25 10:02:21

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن گفت: به زودی بیش از 50 هکتار به محدوده این شهر اضافه خواهد شد که در این صورت تامین زمین برای ساخت مسکن تا 50 سال آینده حل می‌شود.

علی اصغر غفاری آثار سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رزن، تأمین مسکن را یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم برشمرد و گفت: به همین منظور در شهر رزن به زودی بیش از 50 هکتار به محدوده این شهر اضافه خواهد شد که در این صورت تأمین زمین برای ساخت مسکن تا 50 سال آینده حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ساخت و ساز در تعاونی مسکن ایثارگران حل شده و در تلاش هستیم در ابتدای سال آینده نیز صدور مجوز ساخت ساز برای تعاونی مسکن بهداشت و درمان حل شود.

فرماندار رزن خاطرنشان کرد: برنامه ویژه ای نیز برای ساخت ساز در روستاها پیش بینی شده و قرار است تا طرح بازنگری طرح هادی روستاها اجرا و با الحاق زمین جدید مشکل تأمین زمین برای ساخت مسکن حل شود.

وی، یکی از نقطه‌های حادثه خیز شهرستان که در سه سال گذشته 6 نفر در این نقطه فوت کرده اند را مسیر روستای امیریه عنوان کرد و گفت: با پیگیری صورت گرفته بالغ بر 10 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح نقطه حادثه خیز امیریه پیش بینی شده تا به صورت اصولی این مسیر اصلاح شود.

فرماندار رزن افزود: با توجه به ابلاغ تسهیلات اشتغال تبصره 18 در سال آینده مدیران نسبت به تشکیل پرونده و اطلاع رسانی به مردم برای جذب اعتبار پیش بینی شده در حوزه اشتغال و صنعت اقدام کنند.

غفاری آثار با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز نیز عنوان کرد: هیچ مدیری بدون همگانی و تعیین جایگزین، اجازه خروج از شهرستان را ندارد و دستگاه‌های خدمات رسان آماده ارائه خدمات در تعطیلات به مردم باشند.

وی یکی از مشکلات شهرستان را کمبود عرضه مرغ در تعطیلات عید عنوان کرد و افزود: شهرستان رزن یکی از تولید کنندگان اصلی مرغ استان محسوب می‌شود؛ بدین ترتیب، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که شهرستان رزن با مشکل کمبود مرغ مواجه شود.

این مسئول در ادامه، با عنوان اینکه در سال آینده اتفاقات خوبی در شهرستان رزن خواهد افتاد، گفت: از مدیران ادارات می‌خواهیم تا پاشنه کشیده برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان تلاش کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه از حجت الاسلام حسینی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن؛ نعمتی، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رزن؛ داودی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ کهیایی، رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان به عنوان مدیران برتر تجلیل شد.

شناسه خبر 53580