شناسه خبر:37360
1399/12/11 11:05:29

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی استان کردستان گفت: در بخش ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزش‌های دانش‌آموزی استان‌های کشور، هیئت ورزش‌ دانش‌آموزی کردستان در پایان سال تحصیلی 98 - 99 با کسب رتبه عالی جزء هیئت‌های برتر کشور معرفی شد.

طاهر فیضی اظهار کرد: برنامه‌های هیئت ورزش دانش‌آموزی در دو بخش مسابقات و توانمندسازی نیروی انسانی در سال جاری در حال اجراست که در بخش مسابقات با توجه به شرایط کرونا امکان برگزاری مسابقات حضوری وجود نداشت و این مسابقات بصورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات در 10 رشته مهارت‌های فردی فوتسال، بسکتبال، هندبال، والبیال و فوتبال و رشته‌های انفرادی شطرنج، طناب‌زنی، تکواندو(پومسه) کاراته( کاتا)، ووشو( تالو ) در دوره متوسطه اول و دوم در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌‌شود.

فیضی خاطرنشان کرد: مسابقات به این‌صورت انجام خواهد شد که از مهارت‌های فردی دانش‌آموزان در قالب ایستگاه‌های تعیین شده از طرف فدراسیون ورزش دانش‌آموزی فیلمبردای صورت خواهد گرفت و جهت داوری به فدراسیون ارسال خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان کردستان اذعان کرد: مسابقات استانی رشته‌های طناب‌زنی و فوتسال پسران در بهمن امسال برگزار شد و مرحله کشوری آن ماه جاری برگزار خواهد شد.

به گفته فغیضی، در رشته طناب‌زنی متوسطه اول و دوم، ناحیه یک سنندج و در رشته فوتسال متوسطه اول شهرستان سقز و فوتسال متوسطه دوم ناحیه یک سنندج مقام‌های قهرمانی را به دست آورند.

وی گفت: استان کردستان با تیم‌های اول و دوم خود در مسابقات استانی وارد مسابقات کشوری خواهد شد که مراحل آماده‌سازی تیم‌ها در حال انجام است.

رئیس هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی استان کردستان ادامه داد: مرحله استانی سایر مسابقات ورزشی در فروردین و اردیبهشت و مرحله کشوری نیز در تابستان 1400 برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 37360