شناسه خبر:36459
1399/11/19 10:13:07

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اهدای صدهزارمین سند املاک غصب‌شده توسط خاندان پهلوی به مردم خبر داد و گفت: ارزش تجمعی این املاک به قیمت روز چیزی بیش از 10 هزار میلیارد تومان است.
سیدپرویز فتاح پس از ورود به ایلام در آیین اهدای صدهزارمین سند املاک غصب‌شده توسط خاندان پهلوی به مردم، بیان کرد: افتخار می‌کنیم خادم مردم باشیم، بیشترین غصب املاک در زمان پهلوی در گلستان صورت گرفته و این از نیت پاک رهبر انقلاب است که واگذاری این زمین‌ها را در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان آنکه ارزش تجمعی این املاک به قیمت روز چیزی بیش از 10 هزار میلیارد تومان است، افزود: این تعداد سند به‌صورت 6 دانگ به مردم واگذار خواهد شد؛ از اینکه امروز در این تاریخ و در آستانه 22 بهمن‌ماه چنین اتفاق مبارکی رقم می‌خورد، شاکر خداوند هستیم. در خراسان شمالی نیز به سمتی درحال حرکتیم که سال آینده واگذاری سد را به اتمام و حق را به حق‌دار برسانیم.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: باید انقلاب امام (ره) را به موضع مدنظر ایشان ببریم، در هر کجا از این املاک هست، ما موظفیم حق را به حق‌دار برسانیم.
وی با بیان اینکه جنس الهی امام ایشان را در دل مردم جای داد و کسی امام را به مردم تبلیغ و تحمیل نکرد، افزود: ماهیت انقلاب عدالت‌محوری است؛ امام (ره) نیز با همین محور انقلاب را آغاز کردند.
فتاح ادامه داد: اگر در اقتصاد حضور داریم، باید از جنس صبر و استقامت باشد؛ وای از روزی که بازگردیم از مسیر که مردم نیز بر ما برمی‌گردند. اگر مردم تاکنون استقامت کردند، چون در جان انقلاب و رهبر انقلاب مشی حضرت امام (ره) را می‌بینند.
وی با بیان اینکه عمل یعنی ایستادگی بر مرام و مشی امام (ره)، تصریح کرد: بنیاد مستضعفان نخستین نهادی است که با فرمان امام (ره) تأسیس شد؛ ایشان وصیت کردند که نگذارید انقلاب محرومان از بین رود، ما جز عمل چگونه می‌توانیم از این انقلاب پاسداری کنیم؟
فتاح ادامه داد: وضع مردم گفتن ندارد، فشار بر آنان زیاد است؛ ازاین‌رو بنیاد با همه توان در اختیار مردم بوده و درتلاش است عین مال را (یا با سود آن) به مردم بازگرداند.

شناسه خبر 36459