شناسه خبر:22400
1399/3/9 22:57:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان به راه‌اندازی دومین شهرک تخصصی سفال در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و گفت: دست کم 300 واحد تولیدی در این منطقه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

محمدرضا بادامی روز پنجشنبه گذشته اظهار کرد: دومین شهرک تخصصی سفال و چینی‌آلات بهداشتی در شهر لالجین درحال آماده‌سازی برای واگذاری به سفالگران استان است.

وی اضافه کرد: این شهرک با وسعت 57 هکتار هم‌اینک در مرحله فراهم‌سازی زیرساخت است و تا دو ماه آینده وارد مراحل اجرایی می‌شود.

به گفته بادامی تاکنون 9 میلیارد تومان برای تملک و شروع عملیات زیرسازی شهرک جدید سفال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خاطرنشان کرد: این شهرک تازه‌تأسیس با فاصله دو کیلومتری در مجاورت شهرک صنعتی سفال فعلی شهر لالجین قرار دارد و دست کم 300 واحد تولیدی می‌توانند در این منطقه مشغول تولید شوند.

وی به تشکیل کمیته‌ای با عضویت جمعی از مسئولان محلی و استانی اشاره کرد و افزود: در این کمیته چیستی و چگونگی واگذاری اراضی شهرک جدید به متقاضیان بررسی، اولویت‌بندی و تصمیم‌گیری می‌شود.

ظرفیت شهرک صنعتی سفال لالجین به‌طور 100 درصد پُر شده و متقاضیان بسیاری در صف واگذاری زمین ارزان‌قیمت در شهرک‌های صنعتی استان برای استقرار واحدهای خود هستند.

 

شناسه خبر 22400