شناسه خبر:20196
1399/2/5 18:40:01

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کردستان بر اهمیت و ضرورت سرمایه‌گذاری در استان علی‌الخصوص از سوی سرمایه‌گذاران بومی تاکید کرد و گفت: تلاش برای ارتقای دیدگاه توسعه‌نگر به‌ویژه در لایه کارشناسی دستگاه‌ها ضروری اشت.

بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در دیدار با منتخبین مردم استان در مجلس یازدهم اظهار کرد: امیدواریم مجموعه مدیران استان در کنار نمایندگان منتخب مردم بتوانند گام‌های اساسی در راستای توسعه استان بردارند.

وی افزود: همه ما در قبال مردم و توسعه استان مسؤول هستیم و باید فارغ از مسائل جناحی و سیاسی با همراهی و همدلی زمینه خدمت هرچه بهتر به مردم را فراهم کنیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان استانی توانمند و دارای ظرفیت‌های بالقوه در زمینه‌های مختلف از جمله آب، خاک و معادن است که اگر این توانمندی‌ها به فعلیت برسد می‌توانیم تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور داشته باشیم.

مرادنیا گفت: افزایش چشمگیر بودجه استان، افزایش تخصیص آب، تامین آب شرب پایدار برای شهرستان‌ها، ریل‌گذاری راه‌آهن، تعریف طرح‌های پیشران توسعه در حوزه کشاورزی و صنعت، اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری و غیره از جمله اقدامات انجام گرفته در سطح استان است.

مرادنیا با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی خوبی از جمله عقد قرارداد ساخت سریال سنجرخان، برگزاری کنگره مشاهیرکرد و تابوشکنی برگزاری رسمی جشن نوروز و غیره در استان انجام گرفته افزود: در راستای ایجاد توسعه در استان با توجه به منابع محدود و درخواست‌های نامحدود هر ساله تعدادی پروژه تعریف و نمایندگان و مدیران باید در کنار هم برای تحقق این پروژه‌ها تلاش کنند.

وی بر اهمیت و ضرورت سرمایه‌گذاری در استان علی‌الخصوی از سوی سرمایه‌گذاران بومی تاکید کرد و گفت: تلاش برای ارتقاء دیدگاه توسعه‌نگر به‌ویژه در لایه کارشناسی دستگاه‌ها ضروری است.

استاندار کردستان همچنین خاطرنشان کرد: امروز زمانی است که اگر صادقانه و با تعهد اخلاقی در کنار هم باشیم، می‌توانیم کارهای زیادی در استان انجام دهیم.

 

شناسه خبر 20196