گروه رسانه ای سپهر

آخرین اخبار:
شناسه خبر:97662
با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص انجام می‌گیرد؛

حرکت اداره پست ملایر در مسیر بهبود مستمر خدمات و پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه

حرکت اداره پست ملایر در مسیر بهبود مستمر خدمات و پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه
اداره پست ملایر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص، در مسیر بهبود مستمر خدمات و پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه حرکت می‌کند.
اداره پست شهرستان ملایر در 6 ماهه نخست سال 1404 با تمرکز بر هوشمندسازی و توسعه عدالت ارتباطی، گام‌های مؤثری در بهبود ارائه خدمات، تسریع در فرآیند توزیع و افزایش رضایتمندی شهروندان برداشته است.
براساس گزارش ارائه‌شده از سوی مدیریت اداره مذکور، در این بازه زمانی بیش از 112 هزار خدمت پستی در باجه‌های قبول به همشریان ارائه شده است.
از نکات قابل توجه عملکرد پست شهرستان، می‌توان به ارسال 47 هزار بسته پستی و بیش از 9 هزار مرسوله اینترنتی اشاره کرد که سهم بسزایی در رشد روزافزون خرید و فروش‌های اینترنتی، پشتیبانی از کسب‌وکارهای خانگی و توسعه اقتصاد دیجیتال در شهرستان داشته است.
از دیگر اقدامات شاخص می‌توان به توسعه عدالت ارتباطی و هوشمندسازی عملیات پستی در مناطق روستایی، همکاری با بخش خصوصی، کاهش رفت‌وآمدهای غیر ضروری در راستای پست سبز و به‌روزرسانی اطلاعات کد پستی و ژئوکدسازی مناطق شهری و روستایی اشاره کرد.
جابر نصیری جوزانی، رئیس اداره پست شهرستان ملایر گفت: هدف ما ارائه خدمات پستی با کیفیت، هوشمند و در دسترس برای همه مردم شهرستان است؛ تلاش می‌کنیم با ارتقای زیرساخت‌ها و همگام‌سازی با نیازهای روز، نقش مؤثرتری در توسعه ارتباطات و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا ایفا کنیم.
ارسال نظر

سوال: عدد هفت بعلاوه دو؟ 9

*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار