گروه رسانه ای سپهر

آخرین اخبار:
شناسه خبر:97661

معرفی 32 مزاحم تلفنی اورژانس همدان به مراجع قضائی

معرفی 32 مزاحم تلفنی اورژانس همدان به مراجع قضائی
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: 32 نفر از مزاحمان تلفنی اورژانس این استان به مراجع قضائی معرفی شدند و پرونده آنان در دست بررسی است.
محمد مالمیر روز دوشنبه با بیان اینکه 32 نفر از مزاحمان تلفنی اورژانس این استان به مراجع قضائی معرفی شدند و پرونده آنان در دست بررسی است، اظهار کرد: 9 هزار و 692 تماس‌های برقرارشده با مرکز فوریت‌های اورژانس این استان، مزاحمت‌های تلفنی بوده است.
وی بیان کرد: بیشترین تماس مربوط به یک مرد کهنسال است که با وجود تذکر، ارشاد و راهنمایی، همچنان اصرار بر تماس غیر ضرور و مشغول کردن تلفن‌های اورژانس دارد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: اقشار مختلف ازجمله دانش‌آموزان، زنان و مردان مزاحمان تلفنی اورژانس را تشکیل می‌دهند که پس از تماس با این سامانه اقدام به فوت کردن، گزارش حوادث کذب و فحاشی می‌کنند.
مالمیر ادامه داد: با توجه به اشرافیت کادر و عوامل اورژانس، میزان اعزام آمبولانس برای امدادرسانی ناشی از گزارش حوادث کذب، اندک است؛ با این وجود در مواردی گروه اورژانس پس از حضور در محل حادثه، متوجه کذب و نادرست بودن گزارش می‌شوند.
وی گفت: بررسی عملکرد 6 ماه مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیانگر برقراری 161 هزار و 471 تماس با این سامانه در مدت یادشده است که 110 هزار و 838 تماس برای دریافت مشاوره پزشکی و دارویی بوده است.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه 48 هزار و 673 مورد از تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس شده است، افزود: گروه‌های اورژانس در نیمه نخست امسال به 10 هزار و 500 مصدوم ناشی از 9 هزار و 673 حادثه ترافیکی، امدادرسانی کردند.
مالمیر اضافه کرد: 29 هزار و 645 مورد از مأموریت‌ها مربوط به بیماری‌ها و هشت هزار و 993 مورد حوادث ترافیکی بوده است.
ارسال نظر

سوال: بلندترین کوه جهان؟ Everest

*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار