مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد:
تسهیل خدمترسانی به کمشنوایان و ناشنوایان با راهاندازی سامانه اشارک
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: بهمنظور تسهیل خدمترسانی و ارتباطات مؤثر و همچنین افزایش رضایتمندی کمشنوایان و ناشنوایان، سامانه اشارک راهاندازی شده است.
به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی ابراز کرد: بهمنظور تسهیل خدمترسانی و برقراری ارتباطات مؤثر و همچنین افزایش رضایتمندی کمشنوایان و ناشنوایان، سامانه اشارک راهاندازی شد.
نیاستی در این زمینه اظهار کرد: درگاه ارتباطی جدیدی برای برقراری ارتباط دوسویه و خدمترسانی به افراد ناشنوا و کمشنوا تحت عنوان سامانه اشارک رونمایی شده؛ این سامانه درحال خدمترسانی (خدمات مشاوره و ارائه خدمات غیر حضوری) به این گروه از بیمهشدگان عزیز است.
وی ادامه داد: مخاطبان میتوانند از طریق صفحه اصلی پورتال رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به درگاه ارتباطی « اشارک » دسترسی پیدا کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به افزوده شدن امکانات هوش مصنوعی به پورتال سازمان بیمه سلامت ایران، تأکید کرد: مردم و همچنین افراد ناشنوا میتوانند با کلیک روی آیکون اشارک در پایین صفحه به لینک https://caic.ihio.gov.ir مراجعه و بهصورت تایپی سؤالات و موضوعات بیمهای خود را با سامانه پاسخگویی مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی مطرح و پاسخ خود را از هوش مصنوعی یا کارشناسان بیمه سلامت ایران دریافت کنند.
وی یادآور شد: این موضوع کمک شایانی به افراد کمشنوا و ناشنوا در تعامل دوسویه با سازمان بیمه سلامت ایران خواهد داشت.
نیاستی خاطرنشان کرد: راهنمای بهرهبرداری از این درگاه ارتباطی در صفحه اصلی سامانه درج شده است.
به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی ابراز کرد: بهمنظور تسهیل خدمترسانی و برقراری ارتباطات مؤثر و همچنین افزایش رضایتمندی کمشنوایان و ناشنوایان، سامانه اشارک راهاندازی شد.
نیاستی در این زمینه اظهار کرد: درگاه ارتباطی جدیدی برای برقراری ارتباط دوسویه و خدمترسانی به افراد ناشنوا و کمشنوا تحت عنوان سامانه اشارک رونمایی شده؛ این سامانه درحال خدمترسانی (خدمات مشاوره و ارائه خدمات غیر حضوری) به این گروه از بیمهشدگان عزیز است.
وی ادامه داد: مخاطبان میتوانند از طریق صفحه اصلی پورتال رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به درگاه ارتباطی « اشارک » دسترسی پیدا کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به افزوده شدن امکانات هوش مصنوعی به پورتال سازمان بیمه سلامت ایران، تأکید کرد: مردم و همچنین افراد ناشنوا میتوانند با کلیک روی آیکون اشارک در پایین صفحه به لینک https://caic.ihio.gov.ir مراجعه و بهصورت تایپی سؤالات و موضوعات بیمهای خود را با سامانه پاسخگویی مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی مطرح و پاسخ خود را از هوش مصنوعی یا کارشناسان بیمه سلامت ایران دریافت کنند.
وی یادآور شد: این موضوع کمک شایانی به افراد کمشنوا و ناشنوا در تعامل دوسویه با سازمان بیمه سلامت ایران خواهد داشت.
نیاستی خاطرنشان کرد: راهنمای بهرهبرداری از این درگاه ارتباطی در صفحه اصلی سامانه درج شده است.
ارسال
نظر
*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد
نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین
(فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر
شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای
نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.