شناسه خبر:78300
1402/10/23 09:46:24

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با تأکید بر اینکه عملکرد مثبت شهرداری‌ها باعث رضایت‌مندی عمومی می‌شود، گفت: بر این اساس شهرداری‌ها و مسئولان مدیریت شهری باید برای ارتقای ارائه خدمات خود به شهروندان، بیشتر بکوشند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در همایش آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران استان همدان ابراز کرد: یکی از مراکزی که اگر عملکرد مثبتی داشته باشند، باعث افزایش رضایتمندی عمومی می‌شوند، شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها هستند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مردم مراجعات بسیاری به شهرداری‌ها دارند و باید تلاش شود بهترین خدمات با کمترین هزینه‌ها در شهرداری‌ها به مردم شریف ارائه شود.

وی تأکید کرد: شهرداری‌ها باید برای خلق درآمدهای پایدار خلاقیت داشته و تلاش بیشتری انجام دهند تا در ارائه خدمات کیفی و مستمر به شهروندان، موفق ظاهر شوند.

قاسمی‌فرزاد همچنین گفت: برای حفظ جایگاه و موقعیت ایران اسلامی در سطح جهان، باید انسجام، صلابت و استحکام داخلی روزبه‌روز تقویت شود که یکی از مؤلفه‌های تحقق آن حضور حداکثری در انتخابات است.

استاندار همدان افزود: براساس فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری انتخابات هرچه با قوت و قدرت بیشتری برگزار شود، کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی توانایی بیشتری خواهد داشت.

شناسه خبر 78300