شناسه خبر:76972
1402/9/20 12:00:26

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان همدان با اشاره به برگزاری همایش فصلی شعر و داستان و کارگاه نویسندگی خلاق، گفت: هدف از این برنامه شناسایی دانش‌آموزان مستعد و پرورش آن‌ها است.

معصومه کریمی از برگزاری دورهمی‌ «شعر و داستان» برای کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده در انجمن ادبی کانون پرورش فکری خبر داد و افزود: کودکان و نوجوانان همدان استعداد خوبی در زمینه شعر و داستان دارند که باید کشف شوند و پرورش یابند.

وی با بیان اینکه نوشتن ذهن را آزاد می‌کند و راهی برای رهایی از روزمرگی‌ها است، ابراز کرد: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری درنظر دارد استعدادهای موجود در این حوزه را شناسایی و تقویت کرده و راه را برای پیشرفت و ترقی آن‌ها هموار کند.

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به فراخوان شعر و داستان کانون، عنوان کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت موجود قرار است بعد از فراخوانی که داده می‌شود، پنجشنبه اول هر ماه دورهمی شعر با حضور نوجوانان پسر برگزار شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان در گروه سنی 12 تا 17 سال می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند، تصریح کرد: انجمن داستان‌نویسی نیز برای نوجوانان دختر در پنجشنبه آخر هر ماه در انجمن ادبی برپا می‌شود.

کریمی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان هشت تا 11 سال دوره آموزشی «نویسندگی خلاق» در روزهای پنجشنبه برگزار می‌کند، در ادامه از برگزاری همایش فصلی شعر و داستان با حضور اساتید مجرب در کانون پرورش فکری خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این انجمن‌ها و کارگاه‌ها کشف و پرورش استعداد ادبی کودکان و نوجوانان و هدایت آن‌ها به مسیر پیشرفت و آمادگی برای برنامه‌ها ‌و جشنواره‌های مختلف کشوری است.

شناسه خبر 76972