شناسه خبر:75450
1402/8/13 14:19:13

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه قهاوند- مرادبلاغی تخصیص پیدا کرده است که به‌زودی به این پروژه تزریق خواهد شد.

مسلم مخفی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش شراء (قهاوند) ابراز کرد: پروژه‌های مختلف در حوزه راه، آب و غیره با بیش از 250 میلیارد تومان اعتبار در سطح بخش شراء درحال اجرا است.

این مقام مسئول اظهار کرد: طی 10 ماه گذشته فقط در حوزه راه در بخش شراء 57 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: 23 میلیارد تومان پروژه جدید نیز در حوزه راه‌های روستایی بخش شراء تعریف شده است.

فرماندار همدان گفت: در حوزه ورزش در بخش شراء پروژه‌هایی با 24 میلیارد تومان اعتبار داریم و 10 میلیارد تومان اعتبار نیز برای استخر قهاوند اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در پنج روستای بخش شراء زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود و اعتباراتی برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزشی با همراهی نمایندگان محترم مردم همدان در مجلس اختصاص پیدا کرد.

فرماندار همدان افزود: احداث پایگاه امداد جاده‌ای قهاوند با جدیت درحال پیگیری است و به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در آب‌رسانی و حوزه آب و فاضلاب با 20 میلیارد اعتبار طرح‌ها درحال پیشبرد است و فاضلاب شهر قهاوند با چهار میلیارد اعتبار، درحال اجرا است. سه مجتمع آب‌رسانی نیز در این بخش پیش‌بینی شده و درحال اجرا است که مشکل آب تعدادی از روستاهای ما را حل خواهد کرد.

مخفی همچنین گفت: فیبر نوری در این بخش تاکنون اجرا نشده بود که با همکاری خوب مخابرات و شهرداری قهاوند، این زیرساخت مهم به بخش رسید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نگاه به بخش‌ها و روستاهای شهرستان عدالت‌محورانه است و طی 10 ماه گذشته این هفتمین حضور رسمی ما در سطح بخش شراء است.

در این نشست همچنین علی‌محمد عنایتی‌اکمل به‌عنوان بخشدار جدید بخش شراء معرفی شد و از خدمات صحبت‌الله همایونفر در سِمت بخشداری شراء تقدیر به عمل آمد.

بخش شراء به مرکزیت قهاوند از توابع شهرستان همدان است.

شناسه خبر 75450