گروه رسانه ای سپهر

آخرین اخبار:
شناسه خبر:73784

طلب 21 میلیارد تومانی شرکت برق نهاوند از مشترکان

طلب 21 میلیارد تومانی شرکت برق نهاوند از مشترکان
محمدسعید سیاوشی با بیان اینکه از مشترکان و ادارات نهاوند 21 میلیارد تومان طلب وصول‌نشده داریم که شامل مشترکان خانگی، صنعتی، تجاری، کشاورزی و ادارات است، ابراز کرد: از این مبلغ بیش از 14 میلیارد تومان در بخش خانگی و چهار میلیارد تومان در بخش تجاری بیشترین طلب ما بوده که برای ارائه خدمات بیشتر لازم است مردم و ادارات دولتی بدهی خود را هرچه سریع‌تر با امور مشترکان تسویه کنند.
 

وی افزود: سه میلیارد و 700 میلیون از این مبلغ مربوط به صنعت بوده و بخش عمومی 927 میلیون تومان و کشاورزی 227 میلیون تومان از این مبلغ را به خود اختصاص داده‌اند که بیشترین مورد را بدهی خانگی به خود اختصاص می‌دهد.

سیاوشی با اشاره به اینکه برق‌های غیر مجاز خسارت بسیاری به لوازم‌ خانگی شهروندان وارد کرده است، تصریح کرد: تعداد مشترکان برق نهاوند 81 هزار و 273 مشترک بوده که با رشد 2.5 درصدی نسبت به سال قبل همراه است.

مدیر شرکت توزیع برق نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه 50 درصد برق مصرفی نهاوند مربوط به بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اداره برق شهرستان در راستای کاهش مصرف برق در اوج بار تفاهم‌نامه‌هایی با کشاورزان صاحب چاه عمیق و نیمه‌عمیق امضا می‌کند.

وی با اشاره به حل مشکل ضعف ولتاژ برق نهاوند با راه‌اندازی پست برق سه و چهار، ادامه داد: پست برق چهار در منطقه خزل و پست برق سه در شهر نهاوند توسط برق منطقه‌ای باختر در آینده‌ای نزدیک تجهیز و آماده بهره‌برداری خواهد شد و مشکل ضعف ولتاژ خطوط فشار متوسط منطقه مرتفع می‌شود.

سیاوشی تأکید کرد: پست‌های فوق توزیع و انتقال در هر شهرستان توسط برق‌های منطقه‌ای احداث می‌شود و پست‌های مذکور در شهرستان نهاوند نیز توسط برق منطقه‌ای باختر که زیرمجموعه وزارت نیرو است، احداث شده که پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای دارد.

مدیر شرکت توزیع برق نهاوند اضافه کرد: در راستای حل مشکلات مهم شبکه برق ازجمله رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان، جمع‌آوری سیم‌های برق غیر مجاز، جلوگیری از سرقت سیم برق، کاهش تلفات و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و سیمی، بیش از 500 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده و موردنیاز شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شدند.

وی با اشاره به سامان‌دهی و اصلاح خطوط بحرانی در شهرستان، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نقاط بحرانی را مدیریت کرده و به صفر رساندیم.

سیاوشی یادآور شد: مدیریت بار شبکه، تأمین و انتقال برق و تلاش برای رشد تولید و انتقال بهینه انرژی و برق اولویت‌هایی است که امسال به‌خوبی مدیریت شد و مأموریت ما در شرکت توزیع برق استان همدان، توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است که در این راستا با تمرکز بر چهار محور هوشمندسازی، قرائت کنتورها، افزایش بهره‌وری و محور مشتری‌مداری صورت می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به بحث سرقت از تجهیزات و تأسیسات برقی، مطرح کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و همکاری خوب نیروی انتظامی در بحث سرقت‌ها، شاهد روند کاهشی هستیم.

 

 

ارسال نظر

سوال: آخرین روز هفته؟ Jome

*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار