شناسه خبر:68450
1402/2/10 12:34:46

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت:یک هزار و 500فرصت شغلی در سال گذشته توسط بسیج سازندگی ایجاد شد.

 

سعید فرامرزی در جلسه قرارگاه‌های بسیج سازندگی با اقشار بسیج اعلام کرد: بسیج سازندگی از آغاز تاسیس با تمرکز بر توان، استعدادها و ظرفیت‌های موجود، با حضور خیرین و آحاد مردم انقلابی در قالب گروه‌های جهادی، ده‌ها هزار خدمت و هزاران پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا را در سراسر مناطق محروم و کم برخوردار استان اجرا کرده است.

وی افزود: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر با رویکرد حل مسائل اساسی مردم در موضوعات اشتغال، مسکن، معیشت، آب و راه روستایی با تعامل و هم افزایی بین دولت و مجلس شورای اسلامی طرح‌ها و پروژه‌های متنوعی را برای آبادانی مناطق محروم در دست اجرا دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی همچنین به اهداف قرارگاه‌های سازندگی و محرومیت زدایی، جهادی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی با تثبیت فرصت‌های شغلی و رونق کسب و کار، تقویت معیشت مردم، تشویق، ترغیب و ایجاد شور و انگیزه همگانی در حل مشکلات مردم با تقویت جریان و تفکر جهادی، در حل مسائل اساسی کشور نقش آفرینی دارد.

فرامرزی افزود: مجموعه جهادگران بسیج سازندگی در سال 1401 توفیق خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان انقلاب را با ساخت 99 منزل مسکونی برای محرومین و آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی، برگزاری بیش از 170 هزار نفر روز اردوی جهادی و ایجاد بستر اشتغال برای بیش از 1500 نفر در استان مرکزی داشته است.

 

 

شناسه خبر 68450