شناسه خبر:67614
1402/1/20 11:36:54

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مخابرات منطقه مرکزی با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر اراک، با رئیس این شورا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، علیرضا لطفی در این دیدار با اشاره به لزوم هوشمند شدن شهرها در عصر حاضر، اظهار کرد: در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرها به‌عنوان بستر تأمین‌کننده زیرساخت‌های ارتباطی، ناگزیر از هوشمند شدن هستند و قطعاً نیل به این هدف تأثیر بسزایی در تسهیل امور شهری و شهرداری‌ها خواهد داشت.

مدیر مخابرات منطقه مرکزی توسعه زیرساخت‌های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تأمین زیرساخت‌های مخابراتی لازم امکان‌پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش‌ازپیش مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها است.

لطفی در ادامه با اشاره به نقش مهم شوراهای اسلامی در پیشرفت برنامه‌های شهری، افزود: مخابرات آمادگی کامل دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم ارتباطی و توسعه شبکه ملی اطلاعات، نهایت همکاری و مساعدت لازم را در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و سایر امور رفاهی با شورای اسلامی شهر اراک به‌عمل آورد.

گفتنی است؛ در این دیدار پیمان عین‌القضاتی رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل دو مجموعه، مشکلات و معضلات پیش روی توسعه ارتباطات شهری مرتفع شود.

شناسه خبر 67614