شناسه خبر:67147
1401/12/21 13:00:08
شهید اکبر رحیمی:

برای رضای خدا جنگیدم

شهید اکبر رحیمی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: من برای رضای خدا با دشمن جنگیدم.

«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هرروز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد به آن‌همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه درنظر آید.

تبرک لحظاتمان با شهید اکبر رحیمی

بسم الله الرحمن الرحیم رب الشهدا و الصدیقین

مادرجان و پدر بزرگوار مهربانم امید است سلام مرا بپذیرید و بدی‌های مرا ببخشید و حلالم کنید، از خویشاوندان و دوستان و آشنایان چنین انتظار دارم.

مادرجان و پدرجان بعد از شهادتم گریه نکنید این را از شما خواهش می‌کنم، بلکه برایم شادی کنید و به برادرم بگویید آن هم به جبهه بیاید و جای مرا پُر کند تا انشاالله به پیروزی نهایی برسیم.

در ضمن همسرم! خداوند اجرت بدهد که زحمت فرزندانم را کشیدی، اگر از من بدی دیدی، ببخشید. من از شما بی‌نهایت راضی بودم، اما چه کنم صدام کافر همه ما را به اینجا کشاند و البته همه ما به‌خاطر خدا داریم می‌جنگیم، امیدواریم پیروز باشیم، حتماً هم پیروز هستیم.

همسر عزیزم، اگر شهید شدم، بچه‌ها را طوری تربیت کنید که بدانند امام پدرشان است، همیشه گوش به فرمان او باشند، به خدا امام خیلی نعمت بزرگی است که خداوند به ما عطا فرموده است، والسلام.

 

شناسه خبر 67147