شناسه خبر:64351
1401/10/8 09:41:57

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان پارک وسیله نقلیه در محل‌های ممنوع را یکی از علل اصلی افزایش ترافیک به ویژه در میدان آرامگاه بوعلی سینا شهر همدان دانست.

سرهنگ فرخ جمالی روز سه شنبه اظهار کرد: پارک وسیله نقلیه در حاشیه معابر و محل‌های پارک ممنوع یکی از شایع ترین تخلفات در شهرستان همدان است.
وی بیان کرد: برخی مواقع پارک خودرو در معابر کم عرض، کوچه‌های تنگ و مقابل در منازل موجب گلایه مندی شهروندان شده که در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا مراجعه حضور به ماموران راهور خواستار برخورد با رانندگان متخلف می‌شوند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: یکی از محله‌هایی که بیشترین میزان گلایه‌مندی را دارند ساکنان منطقه کولانج شهر همدان است چراکه رانندگان اقدام به پارک وسیله نقلیه در مسیر ورودی و خروجی پارکینگ طبقاتی مهستان و جلوی در خانه‌ها می‌کنند.
سرهنگ همایی ادامه داد: برای رفع این مشکل در کل مسیر ورودی و خروجی به پارکینگ طبقاتی مهستان واقع در محله کولانج تابلو توقف مطلقا ممنوع نصب شد اما همچنان رانندگان در زیر این تابلو‌ها اقدام به پارک وسیله نقلیه می‌کنند.

شناسه خبر 64351