شناسه خبر:59212
1401/6/3 08:50:47

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه در هفته دولت خبر داد.سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه در هفته دولت خبر داد.سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه در هفته دولت خبر داد.سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه در هفته دولت خبر داد.

محمدصادق محبی‌نظر در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات طرح‌های هفته دولت، اظهار کرد: در این ایام گازرسانی به سه روستا در همدان و فامنین با 12 میلیارد ریال، بهره‌برداری از ساختمان اداره گاز رزن با 25 میلیارد ریال و 113 پروژه گازرسانی به مشترکین صنعتی و کشاورزی در همدان،‌ ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن، فامنین، قهاوند و درگزین با هزینه‌ای بالغ‌بر 258 میلیارد و 720 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هم‌زمان با این ایام، عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستا در شهرستان‌های اسدآباد و درگزین با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال و 31 پروژه گازرسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌های همدان،‌ ملایر، کبودراهنگ، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، فامنین، درگزین و رزن با اعتباری بالغ‌بر 177 میلیارد ریال، کلنگ‌زنی و آغاز می‌شود.

این مقام مسئول اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان تیرماه امسال، اقدامات متنوعی در حوزه‌های خدمات‌رسانی، گازرسانی به روستاها، اجرای شبکه تغذیه و توزیع، نصب انشعاب، گازرسانی به صنایع و کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌ها و ارزیابی‌های استانی و کشوری محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز امداد متمرکز، GIS READY شدن بیش از 87 درصد تأسیسات گازرسانی، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای جدید، گازرسانی به هشت روستا و اجرای 227 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و نصب سه هزار و 878 مورد انشعاب، بخشی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت از ابتدای مردادماه 1400 تا پایان تیرماه 1401 به‌شمار می‌آید.

وی تأکید کرد: توسعه گازرسانی در بخش‌های صنعتی همسو با تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی این شرکت به‌شمار می‌آید.

محبی‌نظر ادامه داد: شرکت از ابتدای مردادماه 1400 تا پایان تیرماه امسال، به 196 واحد صنعتی شامل فاز توسعه کارخانه شیشه همدان، نشاسته الوند، CNG درگزین و غیره گازرسانی کرده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌های تعریف‌شده هم‌اکنون عملیات گازرسانی به سه شهرک در جریان است، افزود: علاوه‌بر این شهرک‌های صنعتی، مطابق مصوبه شورای اقتصاد 76 واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز همدان با بیان اینکه کارکنان این شرکت در مسیر تحقق سیاست‌های کلان اقدامات قابل توجهی رقم زده‌اند، یادآور شد: هم‌اکنون صددرصد جمعیت شهری (31 شهر)، 99.8 درصد جمعیت روستایی (یک‌هزار و 41 روستا)، 15 شهرک صنعتی، 9 ناحیه صنعتی و یک‌هزار و 14 واحد صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

شناسه خبر 59212