شناسه خبر:57967
1401/5/1 08:15:09

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از برگزاری بیست و دومین دوره آموزشی و تربیتی اردوی "طلایه‌داران فردا" در همدان خبر داد.

«محمد صالح جباری» روز جمعه اظهار کرد: در این دوره دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌های محوری با مهارت‌هایی تقویت فن بیان، آداب معاشرت، نظم و برنامه ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت شناسی را نیز تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی "طلایه‌داران فردا" با هدف ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انجمن‌های اسلامی به عنوان اولین مجموعه دانش‌آموزی پیشگام در عرصه برنامه‌ریزی و فعالیت‌های تشکیلاتی از حضور دانش‌آموزان در میدان برنامه‌ریزی و فعالیت به صورت جدی بهره می‌برد. مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: طراحی "طلایه‌داران فردا" برمبنای این تجربه و دغدغه است

جباری گفت: اردوی آموزشی، تربیتی "طلایه‌داران فردا" یک اردوی تربیتی و تشکیلاتی، به منظور افزایش توانمندی مسئولان انجمن اسلامی مدارس سراسر استان همدان برای انجام عملیات و یک دوره، زندگی در هوای تشکیلاتِ انقلابیِ انجمنِ اسلامی در کنار بهترین دانش‌آموزان عضو اتحادیه است.

گفتنی است این اردو از دوم تا چهارم مرداد ماه ویژه اعضای هیئت مرکزی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان برگزار می‌شود.

شناسه خبر 57967