شناسه خبر:55528
1401/3/1 09:10:06

سپهرغرب، گروه خبر: طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان «مهدی عابدینی‌نیا» سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، مهدی عابدینی‌نیا به‌عنوان سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر منصوب و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند محمدرضا بشری قدردانی شد.

در حکم محمود نقوی خطاب به عابدینی‌نیا آمده است: نظر به تجارب و تعهد جناب عالی در آموزش‌وپرورش، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر منصوب می‌شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم در دولت مردمی و مقام عالی وزارت با درنظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش‌وپرورش، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و قوانین و مقررات، در انجام امور محوله موفق باشید.

در این راستا رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی الزامی است.

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسئلت دارم.

شناسه خبر 55528