شناسه خبر:54908
1401/2/15 09:39:42

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از هدف‌گذاری اجرای 140 هزار تُن آسفالت در سال جاری خبر داد.

مهدی حیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته 77 هزار تُن آسفالت در معابر فرعی و اصلی شهر اجرا شد، اظهار کرد: از این مقدار آسفالت 35 هزار تُن توسط سازمان عمران و مابقی توسط پیمانکاران مناطق در معابر شهری اجرا شده است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب سازمان عمران شهرداری همدان در تولید آسفالت باکیفیت و مرغوب، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته انتظار می‌رود برای سال 1401 تولید و اجرای آسفالت به دو برابر افزایش یابد و تولید حدود 140 هزار تُن محقق شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بهترین آسفالت را سازمان عمران شهرداری تولید و پخش می‌کند، اضافه کرد: تقویت این سازمان در پخش و تسطیح آسفالت را در برنامه‌های آتی پیش‌بینی کرده‌ایم و امسال برای نخستین‌بار در بودجه مناطق شهرداری خرید قیر برای سازمان لحاظ شده که درحال عملیاتی شدن است.

وی ادامه داد: درحال حاضر مناقصه خرید دستگاه دوم تولید آسفالت دانش‌بنیان شهرداری همدان برگزار شده که در طی مراحل قانونی قرار دارد.

حیدری یکی از عوامل اعتمادسازی مردمی را تسریع در پیگیری مطالبات برشمرد و یادآور شد: بیشترین نارضایتی شهروندان از مدیریت شهری درخصوص آسفالت‌ریزی در معابر بوده که توجه به این مطالبه جزء اولویت‌های جدی قرار گرفته است.

وی از آغاز عملیات اجرای آسفالت معابر سطح شهر از ماه گذشته خبر داد و گفت: تأکید شورای اسلامی شهر بر اجرای آسفالت باکیفیت در معابر است و ما باید در این راستا از ظرفیت خوب کارخانه آسفالت شهرداری همدان استفاده کنیم.

شناسه خبر 54908