شناسه خبر:54000
1401/1/21 09:28:45

سپهرغرب، گروه خبر: سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از انتخاب شهردار طی روزهای آینده خبر داد.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر اظهار کرد: درحال حاضر اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد 6 گزینه را برای بررسی در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: پس از بررسی گزینه‌های مختلف، برنامه‌های ارائه‌شده 6 نفر نظر شورای اسلامی را به خود جلب کرده است که انشالله طی روزهای آینده گزینه نهایی انتخاب خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد اذعان کرد: از 6 گزینه مورد نظر تنها یک نفر غیر بومی است و مابقی این گزینه‌ها بومی شهرستان هستند.

مرادی‌ضمیر گفت: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر بر آن است که با انتخاب شهردار توانمند خواسته‌های به‌حق مردم فهیم دیار سیدجمال اسدآبادی را محقق کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد همچنین از راه‌‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد و افزود: سرانجام پس از ٢٠ سال این مهم با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اسدآباد تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادی‌ضمیر ضمن تأکید بر وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، اذعان کرد: خوشبختانه با تعاملی که برقرار است، همه سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فهیم اسدآباد به‌کار خواهیم گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد بر مشارکت جدی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه شهرداری همکاری و مساعدت مردم در همه بخش‌ها است که امید است شهروندان خوب اسدآبادی با مشارکت خود زمینه‌های توسعه و شکوفایی دیار سیدجمال‌الدین را فراهم کنند، چراکه لازمه موفقیت شهرداری را باید در همت و عزم همگانی مردم و مسئولان جستجو کرد.

شناسه خبر 54000