شناسه خبر:51777
1400/11/10 09:03:06

سپهرغرب، گروه خبر: عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هنوز تصمیمی درخصوص توقف پروژه قطار شهری همدان در وزارت کشور گرفته نشده، گفت: موضوع قطار شهری همدان در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است.

حمید بادامی‌نجات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرچند مطلع هستیم که برخی از افراد به‌شدت درتلاش هستند که شورای عالی ترافیک کشور مصوبه قطار شهری همدان را تأیید نکند، اظهار کرد: اما همچنان موضوع مذکور در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است.

این مقام مسئول با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورا درخصوص توقف پروژه قطار شهری همدان توسط وزارت کشور و انتشار آن در رسانه‌ها و تذکر به هیئت‌رئیسه، ابراز کرد: تذکر مبنی بر این بود که درصورت واقعیت این خبر، چرا نامه و مکاتبات آن به اعضای شورا نرسیده و درصورت غیر واقعی بودن، چرا منتشر شده است؟

وی با بیان اینکه خواسته ما اصلاح این موارد منتشرشده است، تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این خصوص در وزارت کشور گرفته نشده و نباید با یک‌سری مباحث خبری و تبلیغاتی جلوی توسعه شهر همدان را بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: اجرای قطار شهری در همدان اقدام بسیار بزرگی است؛ به‌طوری که در قانون بودجه 1400 ردیف اعتباری خوبی برای توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهرها پیش‌بینی شده که شهرداری همدان نیز می‌تواند از این ردیف استفاده کرده و تحقق آن در شهر همدان موجب توسعه می‌شود، نباید موضوع را به یک‌سری کشمکش‌های سیاسی تبدیل کنیم.

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه جالب نیست که قبل از هر اتفاقی این‌گونه اطلاع‌رسانی شود، خواستار اصلاح موارد منتشرشده در این زمینه شد.

شناسه خبر 51777